Activiteitencommissie

Welkom op de pagina van de Activiteiten Commissie!

De Activiteiten Commissie (hierna AC) bestaat uit een enthousiaste groep ouders die er voor zorgt dat er volop activiteiten worden georganiseerd voor de leerlingen.

Denk hierbij aan:

•  De schoolfotograaf
  •  De Sinterklaasviering met Sinterklaas, pieten en natuurlijk cadeautjes!
  •  De kerstviering waarbij de hele school omgetoverd wordt tot kerstparadijs met een kerst-inn voor de ouders tijdens de kerstviering.
  •  Carnaval; Hossen, dansen en springen tijdens de enige echte Achterberg-carnavalsoptocht waarbij uw kind mee mag rijden of lopen met een eigen gebouwde creatie. Natuurlijk worden er prijzen uitgereikt
  •  Met Pasen worden er eitjes gezocht door de allerkleinsten (die stiekem verstopt zijn door de allergrootsten ssst!). Ook een ontbijtje mag dan natuurlijk niet ontbreken.
  •  Excursies naar de IJzertijdboerderij en Kamp Vught
  •  Dongense schooltoernooien worden geïnventariseerd en bekostigd.
  •  Het kamp en het afscheid van groep 8 worden samen met school geregeld. Want het afsluiten van de basisschoolperiode kun je maar één keer doen, en daar maken we samen met de docenten iets onvergetelijks van!
  •  De schoolreis; ieder jaar doet de AC weer hun best om voor alle groepen een super toffe schoolreis te realiseren.

Maar… zonder u kunnen we dit niet!

Ieder jaar wordt er aan alle ouders een vrijwillige bijdrage gevraagd per leerling. Deze bijdrage belandt direct in de kas van de AC. Dit geld wordt dus 100% gebruikt voor uw kinderen, de AC ziet hierop toe. Het is heel belangrijk dat zoveel mogelijk ouders de vrijwillige bijdrage betalen. Op deze manier heeft ieder kind op school jaarlijks de leuke extraatjes. Indien het niet mogelijk is om te betalen, kunt u terecht bij Stichting Leergeld. Bent u benieuwd wat er met uw geld gebeurd? Eens per jaar geeft de AC de mogelijkheid om in het kasboek mee te kijken.

Wij hopen u en uw kind te verwelkomen op deze mooie, fijne en gezellige school.

Namens de activiteiten-commissie,

Sander Gerritsen en Monique Jansen